Najnovije godišnje izdanje knjige “Logo Book ” je izišla iz tiska na 200 stranica. Još jedanput, kao i svake godine do sada, svaki od stručnih sudaca ocijenio je više tisuća znakova i logotipova iz cijelog svijeta poslanih iz svih kutaka planete. Više od 30000 znakova i logotipova je žirirano, a suci su odabrali 2000 najboljih izrađenih u 2008.
U knjizi znakovi i logotipovi su organizirani prema tematici, a u dvije kategorije uvršteni su znakovi Antonia Grgića iz produkcije Pikant marketinga. Riječ je o znakovima za Zavod za javno zdravstvo Koprivničko-križevačke županije, koji je dizajniram u obliku pijevca i dio je napora prema brandiranju Koprivničko-križevačke županije kroz grafički dizajn autora, od usvajanja grba i zastave Županije, turističkog znaka Županije prije više od 10 godina do današnjih dana. Svojim je daljnjim radovima na za ostale županijske institucije i gospodarske subjekte oblikovao identitet Koprivničko-križevačke kakvog ga danas poznajemo.
Drugi uvršteni logo je novi brand “Natura” đurđevačke firme Natura Agro, koji je rezultat rebrandiranja čitavog proizvodnog asortimana firme koji provodi Pikant marketing.