Za sudjelovanje u toj jedinstvenoj pivskoj avanturi prijavilo se 3.000 pivskih znalaca, a u suradnji s GfK – Centrom za istraživanje tržišta izabrano je njih 300 koji će tijekom sljedeća tri mjeseca biti uključeni u odabir svojeg favorita između novih pivskih okusa.
Protekla dva dana tih je 300 ljubitelja piva obavilo prvu fazu u razvoju novog hrvatskog piva. Naime, oni su degustirajući šest novih piva ocjenjivali njihov okus, boju i pjenu, te odabrali tri najbolja.
Nakon te prve selekcije Carlsberg Croatia će za svako od tri odabrana piva osmisliti etiketu i ime, a u drugoj će fazi tristo pivskih znalaca između te tri pivske priče izabrati svoje novo savršeno pivo.
Testiranje je održano u koprivničkoj pivovari, pa su odabrane pivopije upoznate i s cijelim procesom proizvodnje piva. Naravno, bili su organizirani i razni dodatni sadržaji, pa nitko sigurno nije zažalio što se upustio u tu pivsku avanturu.