Još je uvijek neizvjesno gradi li se ili ne autocesta koja bi trebala spojiti Zagreb s – u prvoj fazi Vojakovačkim Kloštrom a potom i Koprivnicom, odnosno mađarskom granicom. Iako to pitanje nije u njegovoj nadležnosti, koprivničko-križevački župan, ali i prvi županijski HSS-ovac Darko Koren kaže:
“Imam spoznaje da se sada doista intenzivno radi na projektu gradnje autoceste na nekoliko točaka, da su uglavnom svi imovinsko-pravni odnosi riješeni, da su potpisani ugovori sa izvođačima i sada samo predstoji da se u okviru raspoloživih sredstva proračuna Hrvatskih autocesta u ovoj godini, ti radovi izvrše.’
Upravo taj financijski okvir, koji je za ovu godinu težak 170 milijuna kuna, koprivničkom gradonačelniku, ali i SDP-ovom saborskom zastupniku Zvonimiru Mršiću govori da se autoput zapravo – ne gradi:
“Od tih 170 miliona 70 miliona je za otkup zemljišta i izradu projektne dokumentacije, a samo 100 miliona kuna za izgradnju ove autoceste. Ako znamo da je vrijednost ugovora milijarda i 400 miliona za izgradnju, dakle potpuno je izvjesno da prema sadašnjem planu Hrvatskih autocesta ova autocesta nikada neće biti izgrađena.”
Iz križevačke gradske uprave priopćili su da radovi traju na po kilometar dužine s obje strane ceste u naselju Cubincu, a osim na tom nadvožnjaku radi se i na budućoj petlji. Također, ravnanje zemlje počelo je i u Križevačkoj Poljani, a pojačani su radovi na vrbovečkom dijelu u Cugovcu. Mršić pak kaže da je nakon osam godina praznih obećanja i niti jedne ugrađene lopate asfalta smjena vlasti jedina šansa da brza prometnica doista stigne do Koprivnice. U tom slučaju najavio je odustajanje od profila autoceste i izgradnju upola jeftinije, ali i za vozače besplatne brze ceste.
tekst: Radio Drava