20.1 C
Koprivnica
Petak, 27. rujna 2024.
No menu items!
- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -

Kako privući sljedbenike da promoviraju vaš sadržaj aktiviranjem na raznim društvenim mrežama
K

Feedovi vijesti na društvenim mrežama sada su raspoređeni na takav način da se preferiraju računi i grupe s visokim angažmanom. Odnosno, što se češće sviđate, komentirate i ponovno ispisujete, to će više ljudi vidjeti vaše postove u svojim vijestima i preporukama.

Ne propustite

Shvatimo kako povećati angažman i angažman na osobnoj stranici, bilo kojoj javnoj stranici, grupi i zajednici. Trebat će vam 5-10 minuta i odmah ćete primijetiti rezultat.

Provedite nagradnu igru

Najbanalnije, ali najučinkovitije rješenje. Da biste povećali angažman, želite da sudionici nagradne igre:

  • pretplaćeni na vas;
  • lajkali su postove;
  • pisali su komentare.

Ako se članovima jednostavno svidi post i napišu komentare, angažman će se povećati. Ako ponovno objave, i njihovi prijatelji mogu vas pratiti.

Uobičajeni formati darivanja poput” pretplatite se, lajkajte i osvojite nagradu ” također bi dobro funkcionirali. Ali bolje je učiniti nešto neobično: voditi kviz, rješavati zagonetke, voditi mini maraton.

Možete igrati neki proizvod tvrtke među najaktivnijim članovima zajednice
Ako održavate natjecanje među najaktivnijim članovima zajednice, uključite dinamičnu naslovnicu grupe. Upravo se u ovoj skupini popis pretplatnika s najviše bodova danas mijenja svaki dan. To možete učiniti pomoću Vkontakte aplikacija. To će dodatno povećati angažman-ljudi će pokušati doći na naslovnicu i biti aktivni nekoliko puta dnevno.

Neobični formati natjecanja učinkovitiji su od standardnih jer su zanimljivi korisnicima. Oni ne vole bezumno, već istražuju i komuniciraju s vašim sadržajem. Na primjer, tijekom natjecanja za najaktivnijeg komentatora, ljudi su aktivni odmah ispod 10-20 publikacija, a ne ispod jedne. A ako napravite kviz, pretplatnici će vas pamtiti bolje od konkurenata sa standardnim poklonima.

Organizirajte natjecanje s korisničkim sadržajem

Ovo nije obično natjecanje, već promišljeno višestruko hodanje. Na primjer, možete održati natječaj za fotografije ili crteže i dodijeliti nagradu onome čiji će rad dobiti najviše lajkova.

Objavite post s informacijama o nagradnoj igri, nagradama i Pravilima. I jednim ćete kamenom ubiti nekoliko ptica:

  • natjecatelji će se prijavljivati u grupu nekoliko puta dnevno kako bi provjerili broj lajkova-usput mogu biti aktivni ispod drugih postova;
  • sljedbenici će prelistati feed ili prijeći na fotografije kako bi glasali;
  • ako pokrenete oglas, doći će vam novi sljedbenici koji će također glasati ili sudjelovati u natjecanju.

Prvi post s najavom natječaja i posljednji post sa sažetkom obično prikupljaju najviše komentara.

Objavite koristan sadržaj

Korisni sadržaj ne samo da će pomoći u povećanju angažmana, već će i izgraditi dobru reputaciju marke. Kako to funkcionira? Lako. Objavljujete koristan post: recept s puno sastojaka, kompliciranu shemu ili bilo što drugo što se ne može zapamtiti ili u potpunosti naučiti za nekoliko minuta, a sljedbenici ponovno objavljuju kako bi zadržali informacije. Korisnici također mogu ostavljati komentare ako post sadrži pitanje ili nešto neizgovoreno.

Provedite ankete

Sudjelovanje u anketama pokazuje algoritmima društvene mreže da je vaš sadržaj zanimljiv korisnicima. Nemojte ih zanemariti: s publikom možete razgovarati o bilo čemu. Na primjer, zamolite ih da vam kažu o svom stavu prema jednoj od vijesti, odaberu omiljenog izvođača ili planove za večer.

A jednim kamenom možete ubiti dvije ptice. Možete povećati angažman i dobiti mišljenje publike o novom proizvodu kako biste dobili povratne informacije. Ili o načinu života kako bi preciznije nacrtali portret ciljne publike.

Osim toga, ankete pomažu privući pažnju široke publike. Kad osoba glasa, informacije o tome vide njihovi prijatelji. Netko može ući u grupu i pratiti vas.

Možete se sjetiti mnogih drugih stvari-održavati tjedne male nagradne igre, stvarati čitave zadatke tražeći odgovore u nekoliko postova, igrati društvene igre na mreži u komentarima itd.a zatim raditi s aktivnom publikom: ponuditi popuste, navesti najaktivnije u zaglavlju ili bilo što drugo. Posjetite internetsku stranicu Nk4 trenutno kako biste saznali više o radu s pretplatnicima.

Ne propustite

- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -

Najnovije

Križevačko Gradsko vijeće

Majdak: Javni prijevoz je megalomanija, a novi vrtić pretvara se u još jedan promašaj gradske vlasti

Pred križevačkim gradskim vijećnicima danas se našlo čak 20 točaka dnevnog reda, među kojima godišnja financijska izvješća Komunalnog poduzeća...
- Oglasni prostor -

Vezane vijesti

×