Nerijetko se našim vozilima voze osobe koje imaju ozbiljne zdravstvene teškoće zbog kojih ih moramo dovesti do samog prijema na odjel hitne pomoći pa sukladno tome ne odbacujemo mogućnost da je vozilo nakratko zastalo ispred koprivničke bolnice, kažu iz Cammea.
Nakon što smo prošli tjedan pisali o pritužbama koje je predsjednica udruge Bolje sutra Marija Mraz iznijela na račun taksista iz tvrtke Cammeo, odnosno na njihovo zauzimanje parkirnih mjesta rezerviranih za osobe s invaliditetom i neugodnu situaciju koju je doživjela povodom toga, uslijedile su reakcije s obje strane.
Marija Mraz obavijestila nas je da su iz Cammea reagirali vrlo profesionalno i ugodno ju iznenadili pozivom, isprikom te su joj ostavili telefonski broj koji može nazvati ako će ubuduće imati problema takve vrste. Ipak, naglasila je da njihovo poricanje da koriste mjesta za osobe s invaliditetom ne odgovara istini te da će se idući puta pobrinuti da ima fotografski dokaz.
– Gospodin iz Cammea koji me zvao rekao mi je da ni u jednom gradu u kojem posluju nisu imali takav problem osim u Koprivnici. Pitamo se zato kakvi su to onda vozači zaposleni u Cammeu koji su iz ovog našeg područja – dodala je Marija Mraz.
Iz Cammea su također reagirali te poslali opširno priopćenje u kojemu objašnjavaju svoju stranu ove neugodne situacije.
– Izuzetno nam je žao što nas gđa Mraz nije nakon toga upozorila na navodnu neugodnost koja se dogodila jutros, poslije prve pritužbe, u kojoj je došlo do navodnog verbalnog okršaja s našim vozačem jer ponovno ne možemo utvrditi radi li se o propustu našeg vozača ili pogrešnoj interpretaciji – rekao je Denis Vresk, direktor Taxi Cammea za Sjeverozapadnu Hrvatsku.
Što se tiče parkiranja ispred Hitnog prijema koprivničke bolnice, na koji je također predsjednica Udruge upozorila, naglašavaju da je to ponekad nemoguće izbjeći.
– Nerijetko se našim vozilima voze osobe koje imaju ozbiljne zdravstvene teškoće zbog kojih ih moramo dovesti do samog prijema na odjel hitne pomoći pa sukladno tome ne odbacujemo mogućnost da je vozilo nakratko zastalo ispred koprivničke bolnice, kako bi klijent mogao što prije dobiti odgovarajuću liječničku pomoć. Kao što je poznato, ispred samog ulaza u bolnicu postoji samo jedno parkirno mjesto namijenjeno taksi prijevoznicima. U hitnim situacijama kada je klijentov život u opasnosti koristimo navedeno parkirno mjesto za taksije, jer naprosto nemamo nijednu drugu opciju. To parkirno mjesto vrlo često koristi konkurentska taksi-služba, ali radi se o javnom parkirnom mjestu na koje imamo jednako pravo korištenja i mi i sve druge taksi-službe – stoji u priopćenju.
Također su ponovili da njihova interna kontrola nije pokazala da se njihov vozač nalazio na mjestu za osobe s invaliditetom, što utvrđuju tehnologijom koja prati lokaciju i položaj njihovih vozača.
– U članku su iznesene ozbiljne optužbe na račun naših vozača i tvrtke te želimo utvrditi sve činjenice i okolnosti te razjasniti sve eventualne nesporazume, kako bi naši sadašnji i budući klijenti imali jasnu sliku o nama kao tvrtki koja pruža standardiziranu i profesionalnu uslugu te koja poštuje pravila i potrebe svih društvenih skupina – zaključuje Vresk.