Promocija poduzetništva i novih ideja

Na Idea Bootcamp-u razvijene četiri nove ideje

13:13h
0
Radionica Idea Bootcamp // Foto: Koprivnica.hr

Promocija poduzetništva, poticanje na pokretanje vlastitog posla te inovativne ideje i projekti obilježili su protekle dane u Koprivnici. Subota, 12. prosinca, bila je rezervirana za IDEA BOOTCAMP.

Okupilo se 15-ak sudionika, a program se nastavio i u prijepodnevnim satima u ponedjeljak.

Na radionici su se razvijale poslovne ideje, iskusni mentori pokazali su kako uspješno raditi u timu, sudionici su vježbali  kako uspješno prezentirati svoju ideju. Uz to je mladim ljudima podijeljeno još mnogo drugih korisnih savjeta, a oni su pokazali interes, volju i hrabrost sudjelovati na ovom dvodnevnom programu namijenjenom onima koji žele biti poduzetnici.

Ukupno četiri tima prolazilo je preispitivanje ideje i rješenja, analizirali su konkurenciju te su prolazili kroz proces testiranja koncepata i na kraju su pripremili pitch kojim su se zapravo borili za prvo mjesto.

U ponedjeljak, kao nastavak na radionice IDEA BOOTCAMP-a održana je i završna konferencija programa Startup Koprivnica. Velik broj sudionika pažljivo je slušao prezentacije uspješnih i višestruko nagrađivanih hrvatskih projekata Agrivi i Oradian, prepoznatih u svjetskim okvirima.

Potom je uslijedila i panel diskusija pod vodstvom Saše Cvetojevića, dok su panelisti bili Damir Krešić s Instituta za turizam, Ana Mulović sa Sveučilišta Sjever, Helena Hećimović ispred Sunčanog sela Jagnjedovac, Matija Žulj, osnivač Agrivija, Vesna Gredelj ispred Oradiana te Martina Golčić, direktorica Koprivničkog poduzetnika. Kroz raspravu su izneseni vrlo zanimljivi podaci o mogućnostima uspješnog poslovanja u globalnim okvirima u sektoru turizma.

Pri kraju programa posebno ulogu imali su sudionici IDEA BOOTCAMP-a koji su svoje projekte predstavili pred publikom i peteročlanom komisijom koju su činili činili Saša Cvetojević, Ivo Špigel, Mihovil Barančić, Tihana Marelja i Martina Golčić.

Najboljim projektom proglašen je projekt „KAIZEN“ koji nudi uslugu digitalnog marketinga, odnosno promocije malih i srednjih poduzetnika na društvenim mrežama. Tim čine Tatjana Matić, inače učenica trećeg razreda Gimnazije Fran Galović te Kristijan Garić, student Pravnog fakulteta. Prvi klijenti mogu im biti upravo pružatelji turističkih usluga čija prodaja značajno ovisi o kvalitetnoj promociji.

Drugo mjesto osvojio projekt je „Party maker“, koji podrazumijeva organizaciju dječjih rođendana na jedan posve nov i zanimljiv način kojim se omogućuje bajkoviti rođendan svakom djetetu. Tim čine Romana Vincetić, Petra Zečević, Petar Mihalec, Domagoj Vicković te Jurica Keser.

Radionice i konferencija realizirane su unutar projekta „TOUR-PACK“ koji je financiran sredstvima Europske unije kroz Program prekogranične suradnje Mađarska – Hrvatska.

čitam...
Loading...