Nezavisni koprivnički gradski vijećnici, Marijan Šiško i Nevenko Šimunić, komentirali su izjave gradske vlasti u vezi gradnje brze ceste prema Koprivnici, koja je bila tema konferencije za medije prošloga tjedna.
Podsjetimo, na njoj je gradonačelnik Mišel Jakšić, u društvu predsjednika Gradskog vijeća Ivana Pala, iznio mišljenje da aktualna vlada neće nastaviti gradnju brze ceste od Križevaca prema Koprivnici te se upitao što je to bolje u konfiguraciji terena prema Bjelovaru da se cesta nastavlja graditi u tom smjeru, dok je smjer prema Koprivnici praktički obustavljen.
– Gradonačelnik ipak vjerojatno zna da se ceste ne grade gdje je teren pogodan za gradnju, nego tamo gdje politika odluči da će se graditi, a on je ipak čelnik jednog grada koji za hrvatske prilike i nije tako malen niti po broju stanovnika, a niti po industriji, barem dok imamo Podravku te mu argumenata za gradnju brze ceste do Koprivnice ne nedostaje. Pogodnost terena za gradnju je samo još jedan od aduta koji se može koristiti u zagovaranju trase. Autocesta prema Mađarskoj je izgrađena preko Varaždina premda je tamo teren znatno zahtjevniji za gradnju, nego što bi to bilo preko Koprivnice. Nije trasa pruge Rijeka-Budimpešta prošla kroz Koprivnicu slučajno, nego zato jer je teren najpovoljniji za niskogradnju, kako za prugu, tako i za cestu. Očito prethodne garniture koprivničkih političara nisu uspjele taj važan adut, pogodnost trase za gradnju, iskoristiti na dobrobit ljudi koji su ih izabrali, premda je Podravina tada imala ljude koji su bili prilično utjecajni u državnoj vlasti. Nismo dobili autocestu, ali smo dobili megasmetlište – kažu nezavisni vijećnici.
Smatraju da bi se interesi Koprivnice na državnoj razini bolje branili kada bi naši političari surađivali.
– Naši političari bi mogli braniti interese Koprivnice na državnoj razini kad bi prema Vladi imali jedinstven nastup, no čini se da to nije smjer djelovanja niti sadašnjeg koprivničkog gradonačelnika kao što nije bilo niti ondašnjeg. Pitanje koje se nameće jest: je li to samo nesposobnost ili je strah od činjenice da bi političke poene eventualnog uspjeha takvog pristupa, mogao prigrabiti netko drugi. Kako god bilo, žrtve su građani Koprivnice, jer o cesti ovisi razvoj industrije, a o razvijenosti industrije ovisi i naš životni standard, cijene naših nekretnina i svekoliki način našeg života. Čelnik Mosta, Božo Petrov, je na poticaj članova nezavisne liste Danijele Glavosek Kovačić predložio amandman na državni proračun u koji je bila uključena i cesta prema Koprivnici pa je čak i zastupnik iz Koprivnice, Felak glasao protiv toga. Izgleda da jedino u čemu su takozvani lijevi i takozvani desni u Koprivnici složni, jest nebriga za interese građana Koprivnice – zaključuju Šiško i Šimunić.