20.4 C
Koprivnica
Nedjelja, 28. travnja 2024.
No menu items!
- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -
pozitivan utjecaj na okoliš

Podravkine krem juhe od sada u ambalaži manjih dimenzija, količina proizvoda ostaje ista! Planira se i prelazak na papir umjesto plastike
P

To je samo jedan od projekata kojim Podravka smanjuje udio i masu ambalažnih materijala kako bi, u skladu sa Strategijom održivog poslovanja, povećala pozitivan utjecaj na okoliš, poručuju iz kompanije

Ne propustite

Smanjenje dimenzije ambalaže Podravka krem juha samo je jedan od projekata na kojim Podravka radi kako bi smanjila količinu otpada od ambalaže i povećala pozitivan utjecaj na okoliš.

Da, istina je, Podravka je smanjila količinu ambalaže u koju pakira Podravka krem juhe, a pritom sadržaj vrećice, odnosno gramatura proizvoda ostaje ista. Dakle, potrošači će i dalje uživati u jednakom broju tanjura Podravka krem juha kao i do sada.

To je samo jedan od projekata kojim Podravka smanjuje udio i masu ambalažnih materijala kako bi, u skladu sa Strategijom održivog poslovanja, povećala pozitivan utjecaj na okoliš, poručuju iz kompanije.

– Konkretno, nova vrećica u kojoj su pakirane juhe od sada će biti 11 posto manja, što znači da će biti i 11 posto manje otpada, odnosno godišnje će se potrošiti 2,19 tona plastične folije manje. Osim toga, aktivno se radi na ispitivanju i testiranju reciklabilnih materijala i za ostale proizvode – govore.

U sljedećem razdoblju Podravka će smanjiti korištenje tiskarskih boja i lakova na svim ambalažnim materijalima koje koristi te prilagoditi dizajn ambalaže cirkularnoj ekonomiji i održivom razvoju.

Također, planira se i prelazak na papir umjesto plastike gdje god je to moguće, smanjenje mase svih ambalažnih materijala, uvođenje plastičnih materijala s udjelom reciklirane plastike te prelazak s kompozitnih, koje uglavnom nije moguće reciklirati na mono materijale koje će biti moguće u potpunosti reciklirati.

– Podravka aktivno radi na ostvarenju ciljeva zadanih Strategijom održivog poslovanja Podravke do 2030. Kao jedan od glavnih stupova strategije zadana je briga i osiguravanje čistog okoliša, a kao jedan od glavnih ciljeva nastojanje da do 2030. godine 100 % ambalaže bude reciklabilno, povratno ili kompostabilno za sve prehrambene proizvode – zaključuju iz kompanije.

Facebook komentari / dostupni ukoliko ste prijavljeni na svoj FB profil (Komentiranjem prihvaćate naše uvjete korištenja).

Ne propustite

- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -

Najnovije

Arena Varaždin

FOTO/VIDEO Aleksandra Prijović i drugi dan priredila koncert za pamćenje

I drugog dana varaždinska arena bila je dupkom puna, a Aleksandra Prijović i ovog puta oduševila je sve prisutne. Atmosfera...
- Oglasni prostor -
Vnuk Produkt - PVC stolarija Prelog - Salamander

Vezane vijesti

×