Tri godine nakon što je postao dioničar u ondašnjoj Panonskoj pivovari Carlsberg je 1997. sudjelovao u jednoj od najvećih investicija u Hrvatskoj. Naime, te je godine u Koprivnici izgrađena i danas najmodernija i ekološki najnaprednija pivovara u Hrvatskoj, jedina s pročistačem otpadnih voda u domaćoj pivarskoj industriji.
Tijekom godina Carlsberg je nastavio ulagati u koprivničku pivovaru, a 2009. će se u njezin razvoj uložiti oko 170 milijuna kuna. Ovogodišnja investicija, druga najveća u grupaciji Carlsberg ove godine, uključuje izgradnju nove linije za punjenje boca, izgradnju novog skladišnog prostora te instaliranje dodatnih pivskih tankova. Kada se sva ulaganja od 1997. zbroje, dolazi se do iznosa od skoro jedne milijarde kuna koji je Carlsberg u proteklih 12 godina uložio u svoju koprivničku pivovaru. Proširenje kapaciteta uvjetovat će nova radna mjesta, pa će Carlsberg Croatia u 2009. povećati broj zaposlenika za 10%, priopćeno je iz Carlsberga Croatia.
Uz trajno ulaganje u tehnologiju u Carlsbergu Croatia se jednako tako potiču i održavaju visoki standardi upravljanja kompanijom. To dokazuje i implementacija sustava upravljanja kvalitetom i okolišem, u skladu s normama ISO 9001 i ISO 14001, te ISO-a 22000 koji definira sustav upravljanja sigurnošću hrane. Na tragu te strategije izvrsnosti Carlsberg Croatia je početkom 2009. u svoje poslovne procese, kao jedina kompanija u hrvatskoj pivarskoj industriji, uvela i ISO certificiran OHSAS 18001 sustav, koji definira zaštitu zdravlja i sigurnost zaposlenika. Implementiravši OHSAS 18001 sustav, Carlsberg Croatia je postala jedina hrvatska pivovara s ISO certificiranim integriranim sustavom upravljanja.
Komentiravši novi investicijski ciklus, predsjednik Uprave Carlsberga Croatia Thomas Kure Jakobsen je izjavio:
– Ukupan volumen prodaje Carlsberga Croatia u 2008. bio je 739.952 hl, što je povećanje od više od 13 posto u usporedbi s istim razdobljem 2007. Volumen prodaje u Hrvatskoj porastao nam je 6 posto u odnosu na isti period 2007, dok je ukupno hrvatsko tržište piva palo 1,6 posto. Naš je tržišni udio povećan s 15,2 posto u 2007. na 16,3 posto u 2008. Zadovoljni smo što se uzlazni trend iz godine u godinu nastavlja, a kako bi podržali naš stalni rast, trajno ulažemo u proširenje i modernizaciju postrojenja, unapređenje poslovnih procesa, usavršavanje i sigurnost zaposlenika te u razvoj pivskih brendova – kazao je Jakobsen.