Turistička zajednica Koprivničko-križevačke županije predstavila je dvije nove promidžbene brošure za turiste koji će dolaziti u Podravinu i Prigorje.
Jedna je namijenjena turistima koji će ovaj dio Hrvatske obilaziti biciklima, a druga sadržava informacije o prirodnim posebnostima, rekao je Zdravko Mihevc, direktor TZ naše županije:
-Za bicikliste smo napravili brošuru Dojdi s biciklinom, u kojoj su biciklističke rute i prijedlozi alternativnih pravaca na kojima mogu vidjeti likovne galerije, vjerske objekte, vinske ceste i druge posebnosti ovog kraja, a druga je nazvana Dojdi vu prirodu i sadrži informacije o 14 zaštićenih spomenika prirode u našoj županiji kao što su Veliki Pažut, Mali Kalnik, Đurđevački peski i druge lokacije.
Županijsku TZ je izdavanje 6000 turističkih brošura koštalo 31 tisuću kuna, a uskoro će biti tiskane i na engleskom, njemačkom te talijanskom jeziku. U njima će stranim turistima uz nabrojeno biti predstavljena i ugostiteljska ponuda naše županije, najznačajnija događanja, muzeji, galerije i druge posebnosti. Predstavljena je i redizajnirana web stranica županijske TZ, na kojoj će posjetitelji moći na 33 strana jezika doznati pojedinosti o Koprivničko-križevačke županije.
– Ovo je peta nadopuna promotivnih materijala županijske Turističke zajednice i u skladu je s prethodnim izdanjima te nastojanjem da vizualni identite zadržimo prepoznatljivim i u budućnosti. Boje i format brošura su neuobičajeni i vjerujem da će biti vrlo uočljive na turističkim sajmovima i turističkim uredima, a siguran sam da i količinom informacija o posebnostima Podravine i Prigorja odskaću od konkurencije – rekao je Antonio Grgić, vlasnik tvrtke Pikant marketing koja je osmislila vizualni izgled brošura.