-1 C
Koprivnica
Subota, 23. studenoga 2024.
No menu items!
- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -

Uprava Podravke reagirala na HTV-ovu emisiju Otvoreno o stanju u tvrtki
U

Ne propustite

Iz koorporativnih komunikacija Podravke stiglo je priopćenje kojim Uprava tvrtke reagira na emisiju HTV-a Otvoreno emitiranu prije tri dana, u kojoj je tema bila stanje u koprivničkoj prehrambenoj kompaniji.

Iz tvrtkinog vrha tvrde da su neki podaci i činjenice u spomenutoj emisiji “prešućene ili objavljene kao netočne” te podsjećaju da su dionice Podravke od 1998. godine na Zagrebačkoj burzi te da tvrtka ispunjava sve obaveze i poštuje zakone u smislu javnih objava, transparentnosti poslovanja i informiranja javnosti. Društvo sastavlja financijska izvješća u skladu s Međunarodnim standardima financijskog izvještavanja, za koje revizor daje nezavisno mišljenje prema Međunarodnim revizijskim standardima.

U priopćenju, nadalje, stoji da je “neprimjereno dovoditi u sumnju dugogodišnju transparentnost Društva zbog osoba koje se sumnjiči da su zloupotrijebile svoj položaj provodeći radnje mimo procedura i politika tvrtke te koristiti tu činjenicu i u javnosti stvarati sliku da je Društvo skrivalo određene dokumente, odnosno tajilo činjenično stanje od revizora te posredno i od vlasnika Podravke d.d.”

Vodstvo Podravke demantira takva tumačenja i naglašava da je novoizabrana Uprava, od trenutka saznanja da postoje, identificirala sve postojeće rizike, a zbog osjetljivosti podataka nije ih u mogućnosti iznositi niti komentirati prije objave rezultata poslovanja Društva za 2009. godinu.

Od 2002. do 2008. godine Podravka je ostvarila prosječni godišnji rast prodaje od 4,9%, dok je njen organski rast istovremeno iznosio 5,6%, čime se opovrgavaju više puta izneseni netočni podaci u emisiji Otvoreno.

Podravka je u 2005. krenula s restrukturiranjem te rastom i razvojem, koji je većim dijelom bio financiran kroz dodatno zaduženje kod banaka, što predstavlja veliki financijski teret u poslovanju i zato profitabilnost nije bila u prvom planu, a sve u cilju stvaranja zdravih osnova za efikasnije dugoročno poslovanje. Strategija poslovanja je bila jasno predočena ulagačima i na skupštinama dioničara i nikoga se nije dovodilo u zabludu, niti su potencirana prevelika očekivanja.

 

Facebook komentari / dostupni ukoliko ste prijavljeni na svoj FB profil (Komentiranjem prihvaćate naše uvjete korištenja).

Ne propustite

- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -

Najnovije

Najbolji od najboljih

Hrvatska sahara – Podravina adventure u velikom finalu izbora najboljih turističkih proizvoda

Proglašenje i dodjela nagrada u hrvatskom turizmu upravo se privodi kraju u sklopu Dana hrvatskog turizma u Opatiji, u...
- Oglasni prostor -

Vezane vijesti

×