Festival dječjeg glazbenog stvaralaštva

FOTO Vesela izvedba osvojila je žiri i Molvarcima donijela prvo mjesto

Nakon uspješne prijave, mjuzikl je pozvan na Festival dječjeg glazbenog stvaralaštva koji organizira glazbena udruga Opus.

13:41h
0
Foto: OŠ Molve

Autorski rad, mjuzikl, naziva Pjesmom rasprši oblake, osvojio je prvu nagradu. Glazbu potpisuje učitelj Dražen Štefan, idejnu priču učiteljica Marija Halaček, koreografiju učiteljica Željka Čerepinko, scenografiju učitelj Zvonimir Haramija, a režiju učiteljica Dubravka Jaković, a sve je u suradnji s učenicima

Od priče do songova, od nota do snimanja, plesa i kulisa, promocije i snimanja CD-a, u svemu su zajedno sudjelovali učenici i učitelji OŠ Molve.

Foto: OŠ Molve

Nakon uspješne prijave, mjuzikl je pozvan na Festival dječjeg glazbenog stvaralaštva koji organizira glazbena udruga Opus. U Muzeju suvremene umjetnosti Festival je održan u petak, 12. svibnja u Zagrebu uz potporu brojnih sponzora i medija. Nastupalo je ukupno 7 osnovnih škola iz cijele Hrvatske, a molvarska škola je bila jedina iz Koprivničko-križevačke županije. Sudionici su razgledali stalni postav Muzeja i sudjelovali na radionici o ostvarivanju i poštivanju autorskih prava.

Vesela izvedba je osvojila žiri kojim je predsjedao poznati pjevač Goran Karan te su tako Molvarci osvojili prvu nagradu za svoj predani rad, radosnu i razigranu pjesmu i ples. Ovo je veliki uspjeh na državnoj razini i zaslužena promocija škole i mjesta.

Učenici koji izvode mjuzikl su  učenice 1. razreda Srednje škole

Foto: OŠ Molve

Ana Leona Lončar, Barbara Vujković, Sofija Paša, Petra Vincek, Veronika Vrčak,  Ela Jaković je učenica u 8. razreda, Dorijan Ivančan, Lovro Tuba, Anamarija Hontić i Sandra Balogović idu 7.razred, a Karlo Jaković, Lovro Kovaček, Maja Hudjek, Jelena Kokša , Lucija Matanović i Klara Jaković u 6. razred.

Okosnica su priče dvije skupine učenika, mladića i djevojaka, različita glazbenog obrazovanja i ukusa. Oni uvježbavaju svoje pjesme i ismijavaju suprotnu skupinu, rokeri nasuprot ljubitelja popa. Humorističnim dosjetkama i neuspjelim probama različitih tonova pridonosi se dinamičnosti i duhovitosti mjuzikla.

Foto: OŠ Molve

Tijek radnje spaja naizgled nespojivo mlađemu učeniku, rokeru, sviđa se starija učenica, ljubiteljica pop-glazbe. Iako različitoga glazbenoga pogleda, ugledavši u parku plakat za predstavu kojom se želi pomoći oboljeloj djevojčici, oni se odluče zajedno uključiti u humanitarni koncert svojom pjesmom. Mjuzikl tako ostvaruje dobrotvornu komponentu i promiče toleranciju različitosti.

Suprotstavljene glazbene skupine djece poveže glazba i želja za pomaganjem te zajednički izvode završnu pjesmu koja želi ujediniti pop i rock-glazbu. Šećer na kraju pjesma je uz koju se zaboravljaju sve nesuglasice i šalje važna poruka gledateljima, glazba je most između ljudi.