-2.1 C
Koprivnica
Subota, 23. studenoga 2024.
No menu items!
- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -
Slave svoj dan

Zašto služba 112 prima sve manje poziva
Z

Ne propustite

Nenamjenskih je poziva bilo 20.851, što znači poziva koji nisu zlonamjerni, no nisu ni za žurni postupak. Primjerice, ljudi zovu za broj telefona Elektre, trebaju usluge T-coma i slično.

Povodom obilježavanja 11. veljače, Dana jedinstvenog europskog broja za hitne službe 112, koprivničko-križevački župan Darko Koren, sa svojim je suradnicima u četvrtak primio djelatnike Županijskog centra 112.

Broj 112 u Hrvatskoj je u funkciji već 11 godina.

– Lani smo primili ukupno 46.145 poziva, što je za oko 10.000 poziva manje nego predlani, no najvažnija je iskoristivost, koja je ostvarena u više od 50 posto poziva – rekao je Roman Sabol, voditelj Županijskog centra 112.

Namjenskih poziva je bilo 24.328, od čega je 13,5 tisuća usmjereno na žurne službe, uglavnom policiju, hitnu službu i vatrogasce.

– Najviše je poziva za medicinsku pomoć, većinom u prometnim nesrećama, a u manjem broju tu su i požari – objašnjava Sabol.

Služba je lani primila manji broj poziva i iz razloga što su se zlonamjerni pozivi, zbog edukacije po vrtićima i školama, dvostruko smanjili u odnosu na 2014. godinu, te ih je lani bilo 996.

–  Uglavnom nas zovu mladi pa pitaju koliko je sati ili pak netko zove da treba medicinsku pomoć pa kada stignu tamo, nema nikoga – kaže Sabol.

Nenamjenskih je poziva bilo 20.851, što znači poziva koji nisu zlonamjerni, no nisu ni za žurni potupak. Primjerice, ljudi zovu za broj telefona Elektre, trebaju usluge T-coma i slično.

– Mjesečno primimo od 3500 do 3800 poziva, što je uobičajen broj, osim u vrijeme rujna i listopada, zbog migrantske krize, u kojoj smo sudjelovali od prvog do zadnjeg vlaka s migrantima – rekao je Sabol. Istaknuo je i da je ove godine centar 112 zaprimio prvu dojavu prometne nesreće e-call pozivom u Hrvatskoj, o čemu smo već pisali na portalu ePodravina.hr, odmah nakon samog događaja, kada je uređaj ugrađen u automobil sam nazvao 112.

Župan Darko Koren zahvalio se djelatnicima centra na predanom radu.

– Lanjsku je godinu obilježila migrantska kriza. Bio je to jedan od najvećih ispita u posljednjih 10 godina, kako za centar 112, tako i za ostale žurne službe i pokazali smo da smo dobro organizirani, opremljeni i da možemo – zaključio je župan.

Facebook komentari / dostupni ukoliko ste prijavljeni na svoj FB profil (Komentiranjem prihvaćate naše uvjete korištenja).

Ne propustite

- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -

Najnovije

Najbolji od najboljih

Hrvatska sahara – Podravina adventure u velikom finalu izbora najboljih turističkih proizvoda

Proglašenje i dodjela nagrada u hrvatskom turizmu upravo se privodi kraju u sklopu Dana hrvatskog turizma u Opatiji, u...
- Oglasni prostor -

Vezane vijesti

×