-1 C
Koprivnica
Petak, 22. studenoga 2024.
No menu items!
- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -
Crowdfunding čokolaterije

Fantastičan uspjeh Hedone, u manje od tri dana skupili 5000 dolara za otvaranje Choco Bara, a sada idu i dalje
F

Ne propustite

Križevačka čokolaterija Hedona ostvarila je fantastičan uspjeh prikupljanjem više od 5000 dolara crowdfunding kampanjom za otvaranje Choco Bara u manje od tri dana.

Taj iznos prikupljen je za opremanje kuhinje i šanka, odnosno kupnju pećnice i točionika za vruću čokoladu. Kampanju su zajednički organizirali građanska inicijativa Volim Križevce, Udruga osoba s invaliditetom Križevci i Čokolaterija Hedona d.o.o. a trajat će još 18 dana kako bi se prikupio dodatan novac za omogućavanje izleta svim križevačkim prvašićima u čokolateriju.

– S obzirom na veliku podršku koju smo dobili u prvih par dana, odlučili smo našu kampanju odvesti korak dalje. Ciljamo prikupiti dodatnih 2000 dolara, kako bismo i najmlađima pokazali da su Križevci mali grad velikih mogućnosti i jednakih prilika za sve – istaknuo je voditelj kampanje Damjan Tkalec.

Otvaranje Choco Bara će omogućiti zapošljavanje još pet osoba, od kojih su dvije osobe s invaliditetom. U Čokolateriji Hedona od osnutka 2013. do danas je zaposleno devet osoba, od kojih su šest osobe s invaliditetom. Uz otvaranje novih radnih mjesta, ovom kampanjom žele nastaviti proizvoditi čokolade i praline za još širu publiku i da njihov Choco Bar bude mjesto uvažavanja različitosti koje će okupljati sve ljubitelje čokolade. Ovisno o visini donacije, svaki podržavatelj akcije dobit će čokoladne proizvode, ali i druge poslastice, poput posebnog “čokoladnog” piva koje priprema Križevačka udruga pivara te suvenire čipkanog srca koje izrađuju Križevačke čipkarice.

Čokolaterija Hedona Križevci // Foto: Mario Kos
Čokolaterija Hedona Križevci // Foto: Mario Kos

Tkalec je prošle godine završio program Crowdfunding Academy, koji je pokrenuo Robert Pašičko, također Križevčanin, a njih dvojica danas surađuju u Labosu za alternativno financiranje UNDP-a. Samu crowdfunding kampanju su planirali i pokrenuli kao pripadnici građanske inicijative Volim Križevce, koju je početkom godine okupio nezavisni kandidat za gradonačelnika Križevaca Mario Rajn sa željom da ta šira platforma okuplja i osnažuje volontere koji rade na konkretnim projektima za dobrobit lokalne zajednice i ljudi križevačkog kraja.

– Robert Pašičko, kao jedan od organizatora Crowdfunding akademije i ja kao polaznik tog programa, a sad i njegov suradnik u UNDP Alt Fin Labu, došli smo na ideju pokretanja crowdfunding kampanje u Križevcima. Tu se građanska inicijativa Volim Križevce pokazala kao dobra platforma za tako nešto, s obzirom na dobru prihvaćenost u Gradu. Zajedno s ostalim članovima inicijative smo prepoznali da je Hedona jedna lijepa priča kojoj bi ovakva vrsta promocije mogla biti od velike koristi. Danijel Šaško i Hrvoje Belani iz inicijative su se aktivno uključili i pripomogli u kampanji, a mnogi simpatizeri su se uključili donacijom. Uz mene kao voditelja kampanje, u mome time su bile Hajdana Rukavina i Ivona Zec, Robertove suradnice koje su se dokazale u mnoštvu kampanja koje su već odradile. Ivona kao community manager i copywriter, a Hajdana je kao crowdfunding ekspert radila na svim aspektima kampanje te nas je pazila i mentorirala od početka cijele ideje – rekao je Tkalec.

Čokolaterija Hedona Križevci // Foto: Mario Kos
Čokolaterija Hedona Križevci // Foto: Mario Kos

Istaknuo je da su Hedoni prije dva mjeseca predstavili ideju crowdfunding kampanje, a nakon toga su dva mjeseca razrađivali ideju.

– Moram se posebno zahvaliti Milanu Petiću i Miroslavu Habušu iz Fotomimi i Foto Video Star koji su nam donirali svoje vrijeme i napravili odličan video za kampanju i tvrtki Insulabit. koja nam je donirala infografike korištene u kampanji. Naravno, hvala i svim ljudima koji su se uključili u kampanju donacijom, ali i širenjem riječi o kampanji. Vjerovali smo da će kampanja biti dobro prihvaćena i da će je Križevčani prepoznati kao nešto što vrijedi podržati, no nismo se usudili nadati da ćemo prvi cilj doseći u samo 3 dana – zadovoljan je Damjan Tkalec.

Ako želite podržati Hedonu u ostvarivanju idućeg cilja, to možete napraviti ovdje.

Facebook komentari / dostupni ukoliko ste prijavljeni na svoj FB profil (Komentiranjem prihvaćate naše uvjete korištenja).

Ne propustite

- Oglasni prostor -
- Oglasni prostor -

Najnovije

Najbolji od najboljih

Hrvatska sahara – Podravina adventure u velikom finalu izbora najboljih turističkih proizvoda

Proglašenje i dodjela nagrada u hrvatskom turizmu upravo se privodi kraju u sklopu Dana hrvatskog turizma u Opatiji, u...
- Oglasni prostor -

Vezane vijesti

×