Križevačka čokolaterija Hedona ostvarila je fantastičan uspjeh prikupljanjem više od 5000 dolara crowdfunding kampanjom za otvaranje Choco Bara u manje od tri dana.
Taj iznos prikupljen je za opremanje kuhinje i šanka, odnosno kupnju pećnice i točionika za vruću čokoladu. Kampanju su zajednički organizirali građanska inicijativa Volim Križevce, Udruga osoba s invaliditetom Križevci i Čokolaterija Hedona d.o.o. a trajat će još 18 dana kako bi se prikupio dodatan novac za omogućavanje izleta svim križevačkim prvašićima u čokolateriju.
– S obzirom na veliku podršku koju smo dobili u prvih par dana, odlučili smo našu kampanju odvesti korak dalje. Ciljamo prikupiti dodatnih 2000 dolara, kako bismo i najmlađima pokazali da su Križevci mali grad velikih mogućnosti i jednakih prilika za sve – istaknuo je voditelj kampanje Damjan Tkalec.
Otvaranje Choco Bara će omogućiti zapošljavanje još pet osoba, od kojih su dvije osobe s invaliditetom. U Čokolateriji Hedona od osnutka 2013. do danas je zaposleno devet osoba, od kojih su šest osobe s invaliditetom. Uz otvaranje novih radnih mjesta, ovom kampanjom žele nastaviti proizvoditi čokolade i praline za još širu publiku i da njihov Choco Bar bude mjesto uvažavanja različitosti koje će okupljati sve ljubitelje čokolade. Ovisno o visini donacije, svaki podržavatelj akcije dobit će čokoladne proizvode, ali i druge poslastice, poput posebnog “čokoladnog” piva koje priprema Križevačka udruga pivara te suvenire čipkanog srca koje izrađuju Križevačke čipkarice.
Tkalec je prošle godine završio program Crowdfunding Academy, koji je pokrenuo Robert Pašičko, također Križevčanin, a njih dvojica danas surađuju u Labosu za alternativno financiranje UNDP-a. Samu crowdfunding kampanju su planirali i pokrenuli kao pripadnici građanske inicijative Volim Križevce, koju je početkom godine okupio nezavisni kandidat za gradonačelnika Križevaca Mario Rajn sa željom da ta šira platforma okuplja i osnažuje volontere koji rade na konkretnim projektima za dobrobit lokalne zajednice i ljudi križevačkog kraja.
– Robert Pašičko, kao jedan od organizatora Crowdfunding akademije i ja kao polaznik tog programa, a sad i njegov suradnik u UNDP Alt Fin Labu, došli smo na ideju pokretanja crowdfunding kampanje u Križevcima. Tu se građanska inicijativa Volim Križevce pokazala kao dobra platforma za tako nešto, s obzirom na dobru prihvaćenost u Gradu. Zajedno s ostalim članovima inicijative smo prepoznali da je Hedona jedna lijepa priča kojoj bi ovakva vrsta promocije mogla biti od velike koristi. Danijel Šaško i Hrvoje Belani iz inicijative su se aktivno uključili i pripomogli u kampanji, a mnogi simpatizeri su se uključili donacijom. Uz mene kao voditelja kampanje, u mome time su bile Hajdana Rukavina i Ivona Zec, Robertove suradnice koje su se dokazale u mnoštvu kampanja koje su već odradile. Ivona kao community manager i copywriter, a Hajdana je kao crowdfunding ekspert radila na svim aspektima kampanje te nas je pazila i mentorirala od početka cijele ideje – rekao je Tkalec.
Istaknuo je da su Hedoni prije dva mjeseca predstavili ideju crowdfunding kampanje, a nakon toga su dva mjeseca razrađivali ideju.
– Moram se posebno zahvaliti Milanu Petiću i Miroslavu Habušu iz Fotomimi i Foto Video Star koji su nam donirali svoje vrijeme i napravili odličan video za kampanju i tvrtki Insulabit. koja nam je donirala infografike korištene u kampanji. Naravno, hvala i svim ljudima koji su se uključili u kampanju donacijom, ali i širenjem riječi o kampanji. Vjerovali smo da će kampanja biti dobro prihvaćena i da će je Križevčani prepoznati kao nešto što vrijedi podržati, no nismo se usudili nadati da ćemo prvi cilj doseći u samo 3 dana – zadovoljan je Damjan Tkalec.
Ako želite podržati Hedonu u ostvarivanju idućeg cilja, to možete napraviti ovdje.