Mastercard u Hrvatskoj ponovno organizira veliku kampanju tijekom koje korisnici kartica ostvaruju pravo na povrat novca. U posljednjih nekoliko godina svjedočimo značajnim promjenama u području elektroničkih plaćanja, kako na globalnoj razini, tako i u Hrvatskoj. Nagli rast potražnje za bezgotovinskim metodama potaknuo je ubrzan prijelaz na digitalno plaćanje, rezultirajući snažnim usponom e-trgovine koji i dalje traje. U skladu s tim, Mastercard od 1. listopada do 30. studenog 2023. godine ima aktivan program povrata novca u kojem korisnici debitnih i prepaid Mastercard® kartica Podravske banke za online kupnju kod svih domaćih i stranih online trgovaca mogu dobiti povrat novca u iznosu do 20 eura.
Kako bi ostvarili pravo na povrat novca, korisnici Mastercard kartica moraju obaviti minimalno sedam online transakcija na web stranicama ili u aplikacijama domaćih ili stranih trgovaca unutar jednog mjeseca, s ukupnim iznosom od 250 EUR. Nakon toga, dobivaju fiksni povrat u iznosu od 10 EUR. Jedna kartica pravo na povrat može ostvariti dvaput tijekom trajanja promocije (po jednom za svaki mjesec kampanje). Povrat novca isplaćuje se do 15. dana sljedećeg mjeseca nakon ispunjenja uvjeta za povrat.
Promocija traje od 1. listopada do 30. studenog 2023. godine i odvija se u dva razdoblja, prvo razdoblje je od 1. listopada 2023. do 31. listopada 2023., a drugo od 1. studenog 2023. do 30. studenog 2023.
Iz programa su izuzete transakcije slične gotovini, transakcije kockanja, igara na sreću, plaćanje poreza te transakcije refundacije, financiranja ili nadoplate sredstava. Korisnici imaju pravo na povrat novca samo jednom tijekom svakog razdoblja programa.
Preferencije potrošača i aktualni trendovi u online kupnji
Rezultati istraživanja MasterIndex iz travnja ove godine pokazuju sveprisutnu tendenciju rasta online kupovine među potrošačima. Čak 46% ispitanika kupuje online barem jednom mjesečno, dok njih 37% to čini jednom do dva puta u tri mjeseca. Osim toga, 90% onih koji kupuju online koriste kartice za plaćanje.
Kupnja u domaćim i stranim online trgovinama gotovo je izjednačena (54%), s primjetnim porastom kupovanja u hrvatskim web trgovinama u odnosu na razdoblje prije pandemije. Odjeća, obuća i modni dodaci i dalje dominiraju online kupnjom, dok se porast potražnje bilježi u elektronici i kozmetičkim proizvodima.
Glede budućnosti, većina ispitanika planira češće kupovati online, s fokusom na elektroniku i kozmetičke proizvode. Samo 3% nema namjeru promijeniti svoje navike kupovine. Ovi trendovi svjedoče o dinamičnom razvoju potrošačkih preferencija u digitalnom dobu.
Više detalja o programu povrata novca pronađite na Mastercard.hr
Online istraživanje MasterIndex u Hrvatskoj u travnju 2023. za kompaniju Mastercard provela je agencija za istraživanje tržišta Improve, na uzorku od 1.022 korisnika bankarskih usluga u Hrvatskoj u dobi od 18 do 55 godina.
O programu povrata novca
Svi korisnici debitnih i prepaid Mastercard kartica koji tijekom trajanja programa izvrše minimalno 7 online kupnji na web stranicama / u aplikacijama bilo kojeg domaćeg ili stranog trgovca u ukupnom iznosu od 250 EUR dobivaju povrat novca od 10 EUR. Jedna kartica može primiti povrat novca dvaput tijekom trajanja promocije (za svaki mjesec kampanje). Promocija traje od 1. listopada do 30. studenog 2023. godine i uključuje sve debitne i prepaid Mastercard kartice hrvatskih izdavatelja. U ovom programu mogu sudjelovati sve debitne i prepaid Mastercard kartice koje izdaju sljedeće banke: Addiko Bank Hrvatska, Aircash, BKS Bank AG, OTP banka, Partner banka, Podravska banka, Raiffeisenbank Hrvatska.
O kompaniji Mastercard (NYSE: MA) www.mastercard.com
Mastercard je globalna tehnološka kompanija u platnoj industriji. Naša je misija povezati osnažiti uključivo, digitalno gospodarstvo koje koristi svima, posvuda čineći transakcije sigurnima, jednostavnima, pametnima i pristupačnima. Koristeći sigurne podatke i mreže, partnerstva i strast, naše inovacije i rješenja pomažu pojedincima, financijskim institucijama, vladama i tvrtkama da ostvare svoj najveći potencijal. Uz povezanost u više od 210 zemalja i teritorija, gradimo održivi svijet koji svima otvara neprocjenjive mogućnosti.