Apel Udruge Bolje sutra

Marija Mraz: Zbog invaliditeta obveze moram obavljati na ulici ispred poslovnice, HT: Poslovnica je u najmu, činimo sve da omogućimo pristup osobama s invaliditetom

Na inicijativu ePodravine, središnjica T-Coma reagira te dobivamo odgovor kako se T-Centar u Koprivnici nalazi u zakupljenom prostoru, ali i da je HT pokrenuo sve potrebne aktivnosti kako bi u suradnji s vlasnikom prostora pronašao tehničko rješenje i omogućio pristup osobama s invaliditetom.

12:00h
0
T-Centar u Koprivnici // Foto: Sanjin Bojić

U redakciju portala ePodravina zaprimili smo pritužbu i apel koprivničke Udruge osoba s invaliditetom Bolje sutra, zbog poteškoća koje ova manjina kao korisnik usluga T-Coma ima s obavljanjem obveza u poslovnici u Koprivnici.


Naime, oni se smatraju obespravljenima kako prostor u kojem je poslovnica arhitektonski nije pristupačan, a zvono kojim se poziva službenik smatraju neprihvatljivim rješenjem, jer se tako krši privatnost korisnika koji bi tako svoje obveze trebao rješavati na ulici.

Kažu kako je na taj način prekršen niz ljudskih prava osoba s invaliditetom, ali i općenito te pravo na privatnost kod ostvarivanja prava.

Nadalje, predsjednica Udruge Marija Mraz tvrdi da je zbog nedostatka parkirališta u blizini T-Coma i poteškoća u kretanju, morala zamoliti osobu iz obitelji da joj obavi potrebne radnje u tom T-Centru. Međutim, prema njenim riječima, član obitelji odbijen je iz razloga i s objašnjenjem da korisnica mora isključivo doći sama u poslovnicu, samo kako bi dobila ispis svog računa.

Marija Mraz // Foto: Matija Gudlin

 

Iz Udruge kažu kako postoje mnogi građani koji im se žale te postavljaju pitanje koji je razlog da T-Com ne želi dati potrebne dokumente članu obitelji kada se radi o slučaju korisnika s invaliditetom.

Na inicijativu ePodravine, središnjica T-Coma reagira te dobivamo odgovor kako se T-Centar u Koprivnici nalazi u zakupljenom prostoru, ali i da je Hrvatski Telekom pokrenuo sve potrebne aktivnosti kako bi u suradnji s vlasnikom prostora pronašao tehničko rješenje i omogućio pristup osobama s invaliditetom.

– Iskreno žalimo ukoliko je radi navedenog došlo do bilo kakvih nesporazuma te su kolege u tu svrhu izravno kontaktirali Udrugu osoba s invaliditetom Bolje sutra, kako bi se dodatno ispričali i informirali o koracima koji se planiraju poduzeti s ciljem uspješne buduće suradnje – ispričavaju se u T-Comu.

Ilustracija // Foto: Matija Gudlin

 

Ipak, kažu kako samo osoba na koju broj glasi može zatražiti ispis usluga, prvenstveno radi zaštite osobnih podataka. Dakle, zbog osjetljivosti podataka, koji između ostaloga sadrže osobne podatke pretplatnika, ispisi poziva se šalju isključivo poštom na adresu korisnika.

– Ukoliko osoba s invaliditetom nije u mogućnosti sama zatražiti određene zahtjeve, ima mogućnost dati punomoć trećoj osobi, koja treba biti ovjerena kod javnog bilježnika, koja može potom u ime korisnika realizirati određene zahtjeve – obrazloženje je iz Hrvatskog Telekoma.

Tvrde kako veliku pažnju poklanjaju osobama s invaliditetom te kako je u većini T-Centara omogućen pristup osobama s invaliditetom.

– Također, HT fizičkim osobama s tjelesnim oštećenjima omogućava ostvarenje popusta na mjesečnu naknadu i na telefonske razgovore. Kako bi ostvarili popust korisnici se trebaju obratiti Savezu invalida ili pripadajućoj udruzi, koja potom službeno šalje rješenje o postotku invalidnosti prema HT-u – nadodali su iz HT-a.

čitam...