7.1 C
Subota, 27. travnja 2024.

Osvrt na radionicu ‘Priključite se tragačima – dječjem čitateljskom blogu“

U utorak je u Knjižnici i čitaonici „Fran Galović” Koprivnica održana radionica pod nazivom „Priključite se Tragačima – dječjem čitateljskom blogu”. Tragači su virtualni čitateljski klub, namijenjen djeci od 8 do 13 godina koja vole knjige, čitanje i rasprave o pročitanom.

S vršnjacima iz različitih krajeva Hrvatske djeca mogu podijeliti dojmove o knjigama, raspravljati i družiti se kada god požele jer je dostupan 24 sata na dan, 7 dana u tjednu. Blog je nastao 2011. godine, a pokrenule su ga knjižničarke iz Bjelovara, Rijeke, Vinkovaca i Zadra. Kasnije im se pridružilo još nekoliko hrvatskih narodnih i školskih knjižnica, a sada i koprivnička Knjižnica. Blog je još jedan način promicanja novih tehnologija i novih trendova čitanja u koprivničkoj Knjižnici.

Na radionici je dječja knjižničarka Dolores Vrbanić djeci objasnila što sve blog omogućuje i kako mogu postati njegovi članovi. Djeca su saznala kako pisati vlastite preporuke, komentirati pročitane knjige, igrati igre temeljene na pročitanim knjigama, virtualno se družiti s dječjim piscima i s ostalim članovima čitateljskog kluba, pisati priče i sl. Glavni ciljevi bloga su poticanje čitanja i pismenosti, razvijanje ljubavi prema knjizi, poticanje druženja, rasprava, razmišljanja o pročitanom, dijeljenje iskustava, poštivanje mišljenja drugih i sl. Bitno je naglasiti da sva djeca sudjeluju na blogu anonimno, dakle štiti se njihov identitet. Kao dodatno pomagalo u radionici je korišteno i tablet računalo putem kojeg su se djeca priključila blogu. Druženje s djecom nastavit će se u virtualnom svijetu.

Budući da je stil života većine djece današnje generacije usko povezan s novim tehnologijama, blog je izvrsno mjesto na kojem djeca mogu korisno provesti vrijeme na internetu. Ako imate dijete koje voli čitati, uputite ga na blog Tragači kako bi se priključilo vršnjacima, ljubiteljima knjiga. Sve dodatne informacije o blogu možete saznati na stranici bloga (poveznica: https://traganje.wordpress.com/) ili u Dječjem odjelu Knjižnice i čitaonice „Fran Galović” Koprivnica.

Dobro je znati

Prijatelji s povlasticama su posebna kategorija ljubavnika, evo koja pravila treba odrediti

Ovo je najvažniji dio. Dobar prijatelj je netko tko vas dobro poznaje i s kim možete biti iskreni, zato...