Županijski odbor SDP-a Koprivničko-križevačke obilježio je danas prvu godišnjicu radova na autocesti A12. Obilježavanje godišnjice radova bila je zapravo prilika da se kroz smijeh izrazi velika briga i pokude Vlada i njeni koalicijski partneri koji su prije godinu dana položili kamen temeljac za izgradnju autoceste koja bi Zagreb približila Koprivnici.
Godišnjica nepostojećih radova obilježena je u Križevcima, na Bjelovarskoj cesti, na jednoj od lokacija gdje su prema pričama Vlade prije godinu dana započeli radovi na autocesti.
Opet su nam lagali
– Ova velebna autocesta uistinu je veoma važna za cijelu Podravinu i Prigorje i zato nam je drago vidjeti da radovi uistinu dobro napreduju. Skoro pa se gubimo ovdje među silnim strojevima i radnicima koji rade na izgradnji autoceste; na ostvarivanju stoljetnog sna, kako je Josip Friščić nazvao ovu autocestu – ironično rekao je predsjednik ŽO SDP-a Darko Ledinski.
Zašto su nam opet lagali, pitaju se u SDP-u. Čemu polaganje kamena temeljca i proglašenje početka radova ako se znalo da su to sve samo predizborna obećanja koja neće biti ispunjena u obećanom roku.
– Vlada trenutno ima aktivan 31 projekt sličan ovome za autocestu A12. Ovim tempom za 50 godina bi ti projekti možda mogli biti završeni – dodao je Ledinski.
San o autocesti raspršit će se kao ocvali maslačak
I gradonačelnik Mršić i njegov zamjenik Dražen Pros došli su na svečanu proslavu godišnjice radova na autocesti. Svi zajedno prošetali su trakom autoceste koji bi trebao voditi prema Zagrebu i čudili se kako to da godinu dana nakon početka radova po svim trakama autoceste još uvijek raste trava.
– Dobro je utabana ova trava. A ni mještani se ne žale na buku bagera i drugih strojeva, tako da radovi koji su navodno počeli prije godinu dana uistinu dobro napreduju – rekao je gradonačelnik Mršić koji je san o autocesti koja će spajati Zagreb sa Koprivnicom usporedio sa ocvalim maslačkom jer se oboje rasprše čim netko u njih puhne.
Za A12 još uvijek nije izdana građevinska dozvola, a u proračunu nema ni novca potrebnog za izgradnju. Trošak izgradnje A11 i A12 kreće se oko 1,8 milijardi kuna, a Vlada je za sve projekte vezane za gradnju cesta predvidjela svega 80 milijuna kuna.
– Ako Vlada nastavi sa svojim neslanim šalama i polaganjima kamena temeljaca koje ubrzo prekrije visoka trava, slijedeće bi nas godine mogli obavijestiti da na Danici kreću radovi za izgradnju međunarodnog aerodroma – dodao je Mršić.