jako dobri rezultati

Unatoč koronakrizi Podravka je u prvih devet mjeseci ostvarila rast prihoda i neto dobiti

Prihodi od prodaje Grupe Podravka porasli su za 90,1 milijun kuna te su iznosili 3.328,6 milijuna kuna što predstavlja rast od 2,8 posto u odnosu na godinu ranije. Na kretanje prihoda od prodaje utjecao je rast oba poslovna segmenta, Prehrane i Farmaceutike.

14:03h
0
Foto: Ivan Balija
Marin Pucar // Foto: Ivan Balija

Nadzorni odbor Podravke d.d. na svojoj današnjoj sjednici potvrdio je nerevidirane rezultate poslovanja Grupe Podravka za prvih devet mjeseci 2020. godine te izrazio veliko zadovoljstvo i dao punu podršku svim naporima koji su učinjeni kako bi kompanija i u ovim otežanim uvjetima poslovanja prouzrokovanim utjecajem bolesti COVID-19 nastavila s ostvarenjem pozitivnih pokazatelja na gotovo svim razinama poslovanja.

– Unatoč brojnim negativnim utjecajima na poslovanje, među kojima posebno možemo istaknuti negativne tečajne razlike, rast cijena sirovina i materijala, slabiju turističku sezonu te brojne druge, uspjeli smo brzom transformacijom poslovanja odgovoriti na razne izazove te ostvariti rezultate na koje svi zajedno možemo i moramo biti ponosni. Ovom prilikom želim se posebno zahvaliti svim našim radnicima na njihovom velikom doprinosu u ovim posebno teškim vremenima i poručiti im kako ćemo, nakon što smo ih već dva puta ove godine posebno nagradili, nastaviti s nagrađivanjem i unaprjeđenjem njihovog statusa u našoj kompaniji. Vrijeme koje je pred nama prepuno je nepoznanica, no uvjeren sam da ćemo se i dalje uspješno nositi sa svim izazovima te nastaviti graditi još uspješniju Grupu Podravka – naglasio je Marin Pucar, predsjednik Uprave Podravke prilikom objave rezultata poslovanja.

Neto dobit Grupe Podravka za prvih devet mjeseci 2020. godine iznosila je 210,1 milijun kuna što predstavlja rast od 8,1 posto u odnosu na usporedno razdoblje godinu ranije. Rast prodaje organskog asortimana uz istovremenu kontrolu operativnih troškova rezultiralo je rastom profitabilnosti.

  • Prihodi od prodaje porasli za 90,1 milijun kuna odnosno 2,8 posto
  • Ostvarena neto dobit u iznosu od 210,1 milijun kuna što predstavlja rast od 8,1 posto u odnosu na godinu ranije
  • Vlastiti brendovi ostvarili rast prihoda od prodaje u iznosu od 103 milijuna kuna te je ostvaren rast u oba segmenta poslovanja, Prehrani i Farmaceutici
  • Poslovni program Kulinarstvo te regija Centralna Europa ostvarili najveći rast prihoda od prodaje u odnosu na usporedno razdoblje
  • U otežanim uvjetima poslovanja, kompanija je iskazala veliku sposobnost brze prilagodbe poslovanja novonastaloj izvanrednoj situaciji te time uspješno odgovorila na brojne izazove

Prihodi od prodaje Grupe Podravka porasli su za 90,1 milijun kuna te su iznosili 3.328,6 milijuna kuna što predstavlja rast od 2,8 posto u odnosu na godinu ranije. Na kretanje prihoda od prodaje utjecao je rast oba poslovna segmenta, Prehrane i Farmaceutike.

Segment Prehrane ostvario je 2.619,7 milijuna kuna prihoda od prodaje što predstavlja povećanje od 69,4 milijuna kuna u odnosu na prethodnu godinu. U okviru navedenog segmenta najveći rast u iznosu od 58,1 milijun kuna ostvaren je kod poslovnog programa Kulinarstvo te kod poslovnog programa Dječja hrana, slastice i snack u iznosu od 20,8 milijuna kuna. Značajniji rast prihoda od prodaje ostvaren je i kod poslovnog programa Mesni proizvodi, jela i namazi u iznosu od 16,9 milijuna kuna, te kod poslovnog programa Riba za 14 milijuna kuna.

Drugi segment Grupe Podravka, Farmaceutika, ostvarila je 708,9 milijuna kuna prihoda od prodaje što predstavlja rast od 20,7 milijuna kuna u odnosu na godinu ranije. U navedenom segmentu, kategorija Bezreceptni program ostvarila je rast prihoda od prodaje u iznosu od 10,6 milijuna kuna. Kategorija Lijekovi na recept zabilježila je pad prihoda od prodaje u iznosu od 4,6 milijuna kuna, a što je u potpunosti kompenzirano rastom prihoda od prodaje kategorije Ostala prodaja u iznosu od 14,7 milijuna kuna u odnosu na godinu ranije.

Kada je riječ o ostvarenju prihoda od prodaje Grupe Podravka po regijama, najveći rast u iznosu od 42,5 milijuna kuna zabilježen je u regiji Centralna Europa, potom u Adria regiji u iznosu od 35,8 milijuna kuna te regiji Zapadna Europa i prekooceanske zemlje u iznosu od 24,2 milijuna kuna rasta prihoda od prodaje u odnosu na godinu ranije.

Grupa Podravka je unatoč brojnim negativnim utjecajima bolesti COVID-19 na poslovanje (rast cijena sirovina i ambalaže, utjecaj tečajnih razlika, rast cijena usluga prijevoza te otežani uvjeti isporuke proizvoda, slabija turistička sezona te izraženija kompleksnost poslovanja u gastro segmentu i sl.) uspjela sačuvati i nastaviti s pozitivnim trendovima poslovanja u odnosu na prethodno usporedno razdoblje, što još jednom potvrđuje činjenicu o sposobnosti kompanije za prilagodbom poslovanja i u ovakvim nepredviđenim, izvanrednim situacijama.

čitam...