Partnerstvo s Podravskom bankom

Kako je Samita Komerc od nesilica napredovala do vodeće peradarske farme

U samim počecima poslovanja proizvodnja jaja se odvijala sa 4.320 nesilica i milijun jaja godišnje, a zahvaljujući financijskom praćenju Podravske banke, proizvodnja se sada odvija s prosječno 60.200 nesilica te 15 do 17 milijuna jaja godišnje.

11:30h
0

Od nesilica do vodeće peradarske farme u Sjeverozapadnoj Hrvatskoj, priča je o uspjehu tvrtke Samita Komerc iz Koprivnice, privatnog obiteljskog poduzeća koje je putem kratkoročnih i dugoročnih kredita Podravske banke proširilo proizvodne kapacitete i unaprijedilo kvalitetu svoje usluge.

Tvrtka Samita Komerc d.o.o. posluje od 1993. godine, a osnovna im je djelatnost proizvodnja konzumnih jaja u vlastitim objektima. U samim počecima poslovanja proizvodnja jaja se odvijala sa 4.320 nesilica i milijun jaja godišnje, a zahvaljujući financijskom praćenju Podravske banke, proizvodnja se sada odvija s prosječno 60.200 nesilica te 15 do 17 milijuna jaja godišnje.

Tvrtka je uvela HACCP studiju s HACCP planom kako bi osigurali da se proces sakupljanja, sortiranja, čuvanja, pakiranja i distribucije jaja obavlja prema planiranim uvjetima i uz primjenu HACCP principa. Jedni su od vodećih proizvođača konzumnih jaja u Sjeverozapadnoj Hrvatskoj, a vizija im je u skoroj budućnosti, uz potporu Podravske banke, postati jedan od vodećih proizvođača na nacionalnoj razini te zadržati povjerenje postojećih potrošača i kupaca. Kako ističe Saša Milanović, direktor tvrtke, značajan napredak od samih početaka postigli su tržišnom orijentacijom, kontinuiranim razvojem zaposlenika te stalnim isporukama dnevno svježih jaja svojim kupcima.

Samita Comerc // Foto: Matija Gudlin

Saša Milanović dugogodišnji je klijent Podravske banke, a tvrtka Samita Komerc d.o.o. klijent je banke od osnivanja. Zahvaljujući dugoročnim i kratkoročnim kreditima POBA-e, investirali su u proširenje proizvodnih kapaciteta i nabavu žitarica koje se koriste u proizvodnji hrane za prehranu nesilica, a po potrebi koriste i akreditive. Prema riječima Saše Milanovića, ponuda POBA-e je konkurentna, a dodatna im je prednost, kao manje banke, u izrazitoj fleksibilnosti u kreiranju uvjeta i pažnji koju posvećuju poduzetnicima.

– Kao fizičke i pravne osobe, dugogodišnji smo i zadovoljni klijenti Podravske banke koja nam pruža cjelokupnu financijsku podršku od samih naših početaka. Imaju zavidnu brzinu rješavanja zahtjeva, povoljne uvjete kreditiranja te nas mogu pratiti u svim segmentima poslovanja. Posebno smo zadovoljni njihovim pristupom, odnosno raspoloživošću zaposlenika i željom da se uvjetima što bolje prilagode zahtjevima poduzetnika- ističe Saša Milanović, direktor tvrtke.

S obzirom na to da se Podravska banka prema istraživanju* poslovnog tjednika Lider na listi TOP 500 najdražih brandova nalazi na 9. mjestu u kategoriji Banke, ne čudi nas podatak da su brojni poduzetnici s područja Koprivnice kao partnera za svoje poslovanje odabrali ovu banku. Tako Podravska banka prati rad tvrtki Marvin d.o.o., Fugaplasta d.o.o. te OPG-a Šomoci Dejan.

*Istraživanje je obuhvatilo četiri generacije ispitanika iz cijele Hrvatske koji su izdvajali najdraže brendove koji im izazivaju pozitivne emocije, kvaliteta im je u dobrom omjeru s cijenom, a i zadovoljni su uslugama povezanim s tim brandovima.