Partnerstvo s Podravskom bankom

Kako je Samita Komerc od nesilica napredovala do vodeće peradarske farme

U samim počecima poslovanja proizvodnja jaja se odvijala sa 4.320 nesilica i milijun jaja godišnje, a zahvaljujući financijskom praćenju Podravske banke, proizvodnja se sada odvija s prosječno 60.200 nesilica te 15 do 17 milijuna jaja godišnje.

11:30h
0

Od nesilica do vodeće peradarske farme u Sjeverozapadnoj Hrvatskoj, priča je o uspjehu tvrtke Samita Komerc iz Koprivnice, privatnog obiteljskog poduzeća koje je putem kratkoročnih i dugoročnih kredita Podravske banke proširilo proizvodne kapacitete i unaprijedilo kvalitetu svoje usluge.

Tvrtka Samita Komerc d.o.o. posluje od 1993. godine, a osnovna im je djelatnost proizvodnja konzumnih jaja u vlastitim objektima. U samim počecima poslovanja proizvodnja jaja se odvijala sa 4.320 nesilica i milijun jaja godišnje, a zahvaljujući financijskom praćenju Podravske banke, proizvodnja se sada odvija s prosječno 60.200 nesilica te 15 do 17 milijuna jaja godišnje.

Tvrtka je uvela HACCP studiju s HACCP planom kako bi osigurali da se proces sakupljanja, sortiranja, čuvanja, pakiranja i distribucije jaja obavlja prema planiranim uvjetima i uz primjenu HACCP principa. Jedni su od vodećih proizvođača konzumnih jaja u Sjeverozapadnoj Hrvatskoj, a vizija im je u skoroj budućnosti, uz potporu Podravske banke, postati jedan od vodećih proizvođača na nacionalnoj razini te zadržati povjerenje postojećih potrošača i kupaca. Kako ističe Saša Milanović, direktor tvrtke, značajan napredak od samih početaka postigli su tržišnom orijentacijom, kontinuiranim razvojem zaposlenika te stalnim isporukama dnevno svježih jaja svojim kupcima.

Kako je Samita Komerc od nesilica napredovala do vodeće peradarske farme
Samita Comerc // Foto: Matija Gudlin

Saša Milanović dugogodišnji je klijent Podravske banke, a tvrtka Samita Komerc d.o.o. klijent je banke od osnivanja. Zahvaljujući dugoročnim i kratkoročnim kreditima POBA-e, investirali su u proširenje proizvodnih kapaciteta i nabavu žitarica koje se koriste u proizvodnji hrane za prehranu nesilica, a po potrebi koriste i akreditive. Prema riječima Saše Milanovića, ponuda POBA-e je konkurentna, a dodatna im je prednost, kao manje banke, u izrazitoj fleksibilnosti u kreiranju uvjeta i pažnji koju posvećuju poduzetnicima.

– Kao fizičke i pravne osobe, dugogodišnji smo i zadovoljni klijenti Podravske banke koja nam pruža cjelokupnu financijsku podršku od samih naših početaka. Imaju zavidnu brzinu rješavanja zahtjeva, povoljne uvjete kreditiranja te nas mogu pratiti u svim segmentima poslovanja. Posebno smo zadovoljni njihovim pristupom, odnosno raspoloživošću zaposlenika i željom da se uvjetima što bolje prilagode zahtjevima poduzetnika- ističe Saša Milanović, direktor tvrtke.

S obzirom na to da se Podravska banka prema istraživanju* poslovnog tjednika Lider na listi TOP 500 najdražih brandova nalazi na 9. mjestu u kategoriji Banke, ne čudi nas podatak da su brojni poduzetnici s područja Koprivnice kao partnera za svoje poslovanje odabrali ovu banku. Tako Podravska banka prati rad tvrtki Marvin d.o.o., Fugaplasta d.o.o. te OPG-a Šomoci Dejan.

*Istraživanje je obuhvatilo četiri generacije ispitanika iz cijele Hrvatske koji su izdvajali najdraže brendove koji im izazivaju pozitivne emocije, kvaliteta im je u dobrom omjeru s cijenom, a i zadovoljni su uslugama povezanim s tim brandovima.

Loading...