Hrvatska farmaceutska kompanija Belupo postala je lider na OTC tržištu, a najpoznatiji brandovi Lupocet i Neofen, koje su pacijenti prepoznali po kvaliteti i učinkovitosti, prema financijskim pokazateljima zauzeli su prvo i drugo mjesto kao najprodavaniji OTC lijekovi u 2008. godini i ostvarili 27 postotni rast prihoda od prodaje. Belupo je lider na tržištu analgetika s financijskim udjelom od 18,24% za brand Neofen. Ukupno hrvatsko tržište analgetika u prošloj godini količinski je palo za osam posto, a Belupov Neofen u istom je razdoblju ostvario rast od 27% količinski i 36% financijski.
Ustrajnim radom Belupa i uspješnom marketinškom strategijom za brand Neofen u zadnjih nekoliko godina i hrvatsko tržište bezreceptnih lijekova za liječenje bolova promijenilo je strukturu, čime je počelo slijediti svjetske trendove. Tako su monokomponentni preparati ibuprofena (kakav je Neofen-Belupo) i paracetamola (Lupocet-Belupo), postigli primat na ovom tržištu i polako istiskuju višekomponentne lijekove.